_________________________________________________________________________________________

Hoe plaats ik een bestelling?
Klik op de 'meer info' knop van het artikel van uw keuze. U komt nu automatisch in het scherm met gedetailleerde informatie over het artikel. Door op de knop 'bestel' te klikken wordt het artikel in de winkelwagen geplaatst.

Indien u nog andere artikelen wilt bestellen, klikt u op 'verder winkelen'. U kunt verder winkelen door op dezelfde manier artikelen in uw winkelwagen te plaatsen. Als u wilt zien wat u in uw winkelwagen heeft verzameld, of de inhoud van uw winkelwagen wilt wijzigen, klikt u op winkelwagen rechtsboven in het scherm. Zodra de bestelling compleet is, gaat u naar de pagina 'winkelwagen', controleert u de inhoud van uw winkelwagen nogmaals en klikt u op 'volgende stap'. U vult uw gegevens in en klikt vervolgens weer op ´volgende stap´. Nadat u de verzendmethode en betaalmethode gekozen heeft, is de bestelling geplaatst. U ontvangt direct per e-mail een orderbevestiging met de bestelgegevens. Deze kunt u uitprinten.

Indien u geen bestelbevestiging krijgt, is uw bestelling waarschijnlijk wel gelukt, maar is de bevestiging waarschijnlijk blijven hangen in een spamfilter. Het kan ook zijn dat u per abuis een verkeerd e-mailadres heeft ingevuld. Neemt u voor de zekerheid dan even contact met ons op.

<< terug naar boven

Hoe kan ik betalen?
U kunt op vier manieren betalen:
- Vertrouwd, veilig en gemakkelijk betalen met Bancontact/Mister Cash (kosteloos)
- Overschrijving via uw bank (kosteloos). Nadat u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt u een bestelbevestiging per e-mail. Hierop vindt u alle gegevens die u nodig heeft voor een betaling. Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling per omgaande aan u verzonden.
- Betalen met creditcard Visa/ Mastercard (kosten: +2,95%).
- Achteraf betalen met AfterPay voor particulieren (kosten: € 1,50).
- Achteraf betalen alleen voor instellingen.  

Uw bestelling wordt door TNT bezorgd.

Achteraf betalen met AfterPay voor particulieren
AfterPay voert voor Kalenderklok.be - onderdeel van ZorgVoordeelwinkel.nl - het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van Afterpay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te kunnen betalen. U kunt bij Kalenderklok.be betalen met een digitale factuur tot een bedrag van €350,00 als u voor het eerst betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay dan kunt u betalen tot een bedrag van €750,00.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Afterpay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Deze betaalmethode is helaas niet beschikbaar voor bedrijven. Bestelt u voor een instelling en wilt u op rekening kopen, dan kan dat in veel gevallen. Neemt u in dat geval telefonisch contact met ons op via telefoonnummer 0031 294 269 851. U kunt natuurlijk ook het contactformulier invullen.


<< terug naar boven

Kan ik het artikel op een ander adres laten bezorgen?
Jazeker. U kunt bij het invullen van de bestelgegevens een ander afleveradres opgeven (bijv. een werkadres of als cadeau bij iemand thuis). De factuur wordt altijd naar het factuuradres gestuurd. Indien u wilt dat de factuur met de bestelling meegestuurd wordt, kunt u dit tijdens het bestelproces in het opmerkingenveld aangeven.  

<< terug naar boven

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Kalenderklok.be berekent geen verzendkosten voor bestellingen vanaf € 75,-. Voor bestellingen daaronder berekenen we € 5,90. Alle bestelling worden altijd verzekerd verzonden.

<< terug naar boven

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Over het algemeen zijn de artikelen op voorraad. Wij streven ernaar uw bestelling al de volgende dag te leveren. Mocht u een andere datum wensen dan kunt u dit aangeven in het opmerkingenveld bij uw bestelling. Indien de levertijd onverhoopt problemen geeft, ontvangt u hierover bericht. Uw bestelling wordt door PostNL.be bezorgd.

<< terug naar boven

Kan ik een bestelling annuleren?
Mocht u onverhoopt toch af willen zien van een bestelling dan brengt dat geen kosten met zich mee. Wel dient u dit zo snel mogelijk per e-mail aan ons door te geven.

<< terug naar boven

Kan ik een bestelling retourneren?
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Neemt u in dat geval altijd eerst even contact met ons op. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. ZorgVoordeelwinkel.nl vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door ZorgVoordeelwinkel.nl in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument ZorgVoordeelwinkel.nl de herroeping meldt. Tenzij ZorgVoordeelwinkel.nl aanbiedt het product zelf te halen, mag ZorgVoordeelwinkel.nl wachten met terugbetalen tot ZorgVoordeelwinkel.nl het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. ZorgVoordeelwinkel.nl gebruikt voor de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

<< terug naar boven

Heeft u een klacht?

Het is natuurlijk erg vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
ZorgVoordeelwinkel
Ankeveensepad 1b
1394 GW  Nederhorst den Berg
Nederland

Telefoon: 0031 294 269 851
E-mail: contact@zorgvoordeelwinkel.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk waar ZorgVoordeelwinkel.nl bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

<< terug naar boven